kajsaloppan.blogg.se

Här delar jag med mig av olika sorters pyssel. Scrapbooking, kortmakeri, blomsterarrangemang och annat jag fixar med till vardags. Det blir även en del bilder från resor tillsammans med min man.

Marint tema

Publicerad 2015-06-07 15:02:26 i Allmänt, Kortmakeri, Scrapbooking,



Idag bloggar jag hos Gummiapan och har valt ett marint tema i blått, rött och vitt.




Segelbåten och de hjärtliga molnen är stämplar från Gummiapan. Jag har färglagt med Distress ink i färgen Fired brick. Runt motiven har jag lagt en grå kant med  Promarker ( typ av tuschpenna) och efter jag klippt ut har jag suddat lite Brilliance Lightning black på kanterna.


Ankaret är chipboard från Gummiapan. Jag har embossat det svart och så lite stänk av vitt embossingpulver.
Vimplarna är en dies från Marianne Design.



Badhytten är en stämpel från Gummiapan. Färglagd med Distresser. Gummiapan har flera olika nät-stämplar och här har jag stämplat en som bakgrund.



Ytterligare en nätstämpel som bakgrund. Badhytten är en återkommande favorit på sommaren.
Gummiapan har flera olika textstämplar med sommarhälsningar!

Känns ju riktigt aktuellt med sommarmotiv nu när vi fått lite sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela