kajsaloppan.blogg.se

Här delar jag med mig av olika sorters pyssel. Scrapbooking, kortmakeri, blomsterarrangemang och annat jag fixar med till vardags. Det blir även en del bilder från resor tillsammans med min man.

Textstämplar

Publicerad 2015-06-25 20:28:10 i Allmänt, Kortmakeri, Scrapbooking,



Två gratulationskort där jag använt samma Grattis-stämpel från Gummiapan. Båda har jag stämplat i en stansad oval från Die-namics som AnnBris Hobby&Hantverk säljer.


Stämpelmotiv från Magnolia som jag färglagt med Distresser. Jag har också stämplat med poststämpel från Gummiapan.

Det rosa pappret är akvarellpapper som jag färglagt och stansat mönster i med en dies från Sizzix. Diesen säljs hos AnnBris Hobby&Hantverk.

Löven är ett set med dies från Die-namics som finns hos AnnBris.

Kommentarer

Postat av: Anna FR

Publicerad 2015-06-25 22:11:40

Bra jobbat...verkligen så fint o vackert.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela