kajsaloppan.blogg.se

Här delar jag med mig av olika sorters pyssel. Scrapbooking, kortmakeri, blomsterarrangemang och annat jag fixar med till vardags. Det blir även en del bilder från resor tillsammans med min man.

Converse dies

Publicerad 2015-05-17 19:26:59 i Allmänt,

Här har jag stansat ut alla delarna för att göra en Converse. En mycket bra dies från Die-Namics. Enkelt att sätta ihop till en sko.

Alla delarna är på plats och snörningen påbörjad.


Ett grattiskort med den färdiga skon. Grattisstämpeln är från Gummiapan.
Grattis har jag stämplat i en utstansad cirkel med stickningar.
Både Converse-dies och cirkel-dies finns i webshopen hos AnnBris Hobby och Hantverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela