kajsaloppan.blogg.se

Här delar jag med mig av olika sorters pyssel. Scrapbooking, kortmakeri, blomsterarrangemang och annat jag fixar med till vardags. Det blir även en del bilder från resor tillsammans med min man.

Färgat akvarellpapper

Publicerad 2015-05-18 21:07:07 i Kortmakeri,


Äpplena på det här kortet är två stämplar från Gummiapan. Det finns tre storlekar och detta är de två största. Textstämpeln är också från Gummiapan.


Äpplena har jag stämplat på tjockt akvarellpapper som jag först färglagt med Distresser. Med ett oregelbundet färglagt papper kan du välja att stämpla på olika ställen så att du får naturligt skiftande färger på äpplena. Jag har blandat Fossilized amber, Shabby shutters och Mowed lawn. Efter att jag klippt ut äpplena har jag lagt lite extra skuggning med Brilliance Lightning black utspädd med vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela