kajsaloppan.blogg.se

Här delar jag med mig av olika sorters pyssel. Scrapbooking, kortmakeri, blomsterarrangemang och annat jag fixar med till vardags. Det blir även en del bilder från resor tillsammans med min man.

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2015-05-14 20:40:30 i Allmänt,

Nu testar jag att starta med en ny blogg som förhoppningsvis är enkel att administrera från iPhone och iPad.
Här är några vimplar jag stansat ut i härliga sommarfärger. Stansarna är ett set från Marianne design.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-19 18:12:31

De är så himla fina de här vimplarna ♥

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-19 18:12:33

De är så himla fina de här vimplarna ♥

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-05-19 18:13:47

Det är jag, Aase som försöker skicka kommentar till dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela